czwartek, 18 września 2014

Zachodniopomorskie Psy Ratownicze OSP Wołczkowo- badanie termograficzne

Przez najbliższe tygodnie Akademia będzie spotykać się z zespołami Zachodniopomorskich Psów Ratowniczych OSP Wołczkowo w celu diagnostyki termograficznej. Po kilku spotkaniach mogę napisać, że są to ludzie z prawdziwego zdarzenia. Połączenie ich pasji z wyszkolonymi psami daje w efekcie niezastąpiona drużynę. Uczestnicząc w ich treningach szkoleniowych miałam wrażenie jakby istniała dla nich tylko chęć niesienia pomocy. Aura podczas szkolen była zupełnie bezstresowa, psy pracowały w indywidualnym tempie. Ciesze się,że mogę brać udział w szkoleniu tak nielicznej grupy i poznać wspaniałych ludzi z pasją równie wielką jak moja. Dzisiejszy dzień przyniósł pełno wrażeń ćwiczenia zaczęły się w ciągu dnia od pracy w terenie, a skończyły w nocy na poszukiwaniach w gruzach. Oczywiście spełniłam swoją rolę jako operator kamery termograficznej i wykonałam zdjęcia. Natomiast były momenty kiedy zapominałam tak naprawdę jaki był cel mojej wizyty. Z tymi ludźmi czas płynął bardzo szybko a oglądanie efektów pracy całych zespołów przyniósł Mi ogromną radość. Strasznie jestem szczęśliwa, że sa w moim środowisku tacy ludzie, którzy poświęcają swój wolny czas na przystosowanie siebie i psów do ratowania tak cennej i niezastąpionej idei jak ludzkie życie. Z całego serca trzymam kciuki za ich dalszy rozwój i sukcesy. ZDANYCH EGZAMINÓW!!!!







fot. Katarzyna Pęzińska-Kijak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz